U Tehnološkom parku prezentirana "Studija ispitivanja tržišta za izgradnju Kongresnog centra u Splitu"
U Tehnološkom parku na Dračevcu danas je održana prezentacija projekta "Studija ispitivanja tržišta za izgradnju Kongresnog centra u Splitu".
Riječ je o studiji koja pruža razvojni pravac u kojem bi Split, kroz stvaranje novog koncepta kongresnog turizma, diverzificirao svoju turističku ponudu, privukao nove goste te značajno produljio turističku sezonu. Gradonačelnik Ivica Puljak istaknuo je kako se grad pod Marjanom danas nalazi pred izazovima budućeg turističkog razvoja te je potrebno definirati dugoročno održiv model turističkog razvoja visoke dodatne vrijednosti.
“Studija izgradnje Kongresnog centra u Splitu pokazuje da je gradu potreban kongresni objekt kapaciteta od tisuću i pol do dvije tisuće sudionika. Predložili smo analizu nekoliko lokacija za smještaj takvog objekta; Brodarica, Dračevac i Kopilica. Pokazalo se da je najoptimalnija lokacija za smještaj budućeg Kongresnog centra – Kopilica. Kako je Studija prezentirala, postoje različiti modeli financiranja takvog objekta. Najčešće se radi o izgradnji s participacijom države, Županije, ali i privatnih partnera. Sama Kopilica, sa oko milijun metara četvornih površine, prostor je buduće urbanističke revitalizacije. Prvi korak je planiranje urbanizma sa svim budućim sadržajima u čemu će veliku ulogu imati naš Zavod za prostorno uređenje Grada Splita”, kazao je, među ostalim, gradonačelnik Puljak.
Pročelnica Službe za razvoj grada Antonija Eremut Erceg istaknula je kako je cjelogodišnji turizam strateški cilj razvoja turizma u Splitu pri čemu kongresni turizam zauzima posebnu poziciju.
Izrađivač studije, konzultant Mario Šerić, kazao je kako je grad Split prvi od većih gradova koji je pokrenuo izradu ovakve studije istaknuvši kako zbog brojnih institucija koje u njemu djeluju, zbog blizine i povezanosti zračne luke sa Europom i svijetom te zbog hotelskih kapaciteta i globalne prepoznatljivosti grada, Split ima izuzetne uvjete za razvoj kongresnog turizma. Kako je pojasnio Šerić, Split bi se u odnosu na konkurentske kongresne destinacije trebao pozicionirati kao boutique grad bogate turističke ponude i jedan od najatraktivnijih kongresnih i događajnih destinacija Mediterana koje su više srednje cjenovne razine, podjednako za kongrese udruga te za korporativne skupove i događaje, s fokusom na inozemne subjekte.
“Ovaj centar bi trebao imati vrhunski i progresivni dizajn, veliku fleksibilnost svih kongresnih prostora, uključujući auditorij s tisuću i pol do dvije tisuće sjedišta, te osam dvorana različitih veličina djeljivih u 24 manje dvorane, ugostiteljske i druge sadržaje uključujući garažu kapaciteta od 400 do 500 parkirališnih mjesta. Uz kongresni centar bi se trebao nalaziti i hotel sa četiri zvjezdice s oko 250 smještajnih jedinica i drugim vlastitim sadržajima”, naveo je Šerić.